Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
March 21, 2009
Image Size
88.0 KB
Resolution
550×825
Thumb

Stats

Views
3,929
Favourites
112 (who?)
Comments
29
Downloads
143
×
Annaira the wild werewolf by falingard Annaira the wild werewolf by falingard
SHE’LL RIP YOUR THROAT OUT.
Add a Comment:
 
:iconalicethehyperfox:
Alicethehyperfox May 28, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Your really good at drawing!
Reply
:iconkali69:
She can rape me....¡OMG! Sorry, i mean rip me when she wish.
Reply
:icongothold:
Ah I think she's just misunderstood, I'm gonna give her some wuv....come here sweetie...you like a scwatch behind your ear? I have a milkbone treat for you..yeah thats right come over here........AAAAAHHHHHHHH!!!!!!HELP!!HELP!!! NO PLEASE NOT MY INTESTINES!!!!!GACK!!!GASP!!!!
Reply
:icongothold:
Ah I think she's just misunderstood, I'm gonna give her some wuv...come here sweetie.. you like a scwatch behind your ear? I gotta a milkbone for you.....OHMYGODD!!!!!ARRRRRGHHH!!!PLEASE NO!! AHHHH!!!!HELP!!!HELP!!!PLEASE MY INTESTINES!!!!!!!
Reply
:iconpsychosomatic-itch:
Even as a straight girl, I gotta say this is one of the hottest werewolves I've ever seen.
Reply
:iconblackmantha:
I'm guessing she's one of the higher difficulty characters.
Reply
:iconanotalenthack:
DEFINITELY my kind of lady...
Reply
:iconbitchwolf:
Okamimi! :D (<--ignore. geek.)

"See, they thought it was good to keep me locked up, but it was so awful boring, I up and left. And luck-out, I found you! Wanna play?" :crazy:

I really like the structure of her fur and hair. They're just slightly different. And that ...grin.
Reply
:iconreginleifthevalkyrie:
I love you dres-ADFSKAJEGJ! -throat is ripped out- X.X
Hot. I love how insane she looks.
Reply
:icongemstone2:
Why do i get the feeling that annaira and arianna are a package deal? XD
Reply
Add a Comment: